Professioneel LinkedIn profiel

Heb je een persoonlijk profiel én een bedrijfspagina op LinkedIn? Voordat je aan de slag gaat met adverteren is het goed om deze eerst te optimaliseren voor het beste resultaat. Wil je weten hoe? Klik dan hier.

Nu is het tijd voor LinkedIn advertising! Met Linkedin advertising genereer je traffic, stimuleer je conversie en vul je je salesfunnel door inzet van betaalde advertenties.

Dit doen we met LinkedIn adverteren

Doelstellingen stellen. Willen we naamsbekendheid? Willen we de doelgroep overtuigen actie te ondernemen? Of willen we leads? Door een duidelijke doelstelling te stellen kunnen we de campagne kiezen die er het best bij past.

Campagnetype afstemmen. Naast het promoten van je berichten kun je kiezen voor gesponsorde content, dynamische advertenties, tekstadvertenties en gesponsorde InMails rechtstreeks in de LinkedIn berichten inbox van je doelgroep.

Content bepalen. Samen kijken we naar welke content het relevantst is om te promoten op LinkedIn. We stemmen de content af op de doelstelling en werken actiegericht. Wil je leads genereren? Dan is het LinkedIn Lead Gen Form interessant. Wil je volgers? Dan kun je kiezen voor een actie met een follow button. Andere vormen van content kunnen zijn video’s, berichten en afbeeldingen.

Doelgroep afstemmen. Wie wil je bereiken? Welke functies hebben ze? Wat voor bedrijven wil je targetten? Linkedin beschikt over een gedetailleerde doelgroep targetting voor B2B.

Profiel optimalisatie

  • Fotografie voor je profiel
  • Professioneel profiel design
  • Goede pitch voor je bedrijf
  • We helpen je met je content
LinkedIn advertising
LinkedIn advertising

Advertentie formats

We kiezen samen de beste formats voor je campagnes. Je hebt keuze uit tekst advertenties in de bovenkant van je LinkedIn scherm, advertenties die in de nieuws feed worden getoond, gepersonaliseerde advertenties voor je leden of berichtadvertenties.

Budget

We stellen samen een budget voor je campagne vast dat je per dag kunt missen. Per dag aan te passen en te pauzeren op ieder moment. Het minimum budget per campagne is €10,-.

Conversies bijhouden

We rapporteren en evalueren je conversies periodiek. Deze rapportages bevatten o.a. bereik, uitgaven, kosten per klik en kosten per conversie. Op basis van deze rapporten gaan wij de advertenties weer finetunen.